Graviditets bekymmer...

Äntligen kan man skriva om lite graviditets bekymmer.. hehe

Alltså jag har en jobbig period just nu.. E ap hungrig typ hela tiden.. och när jag väl ska äta så blir jag JÄTTE äcklad av maten.. Men bara om det är mat. Yougurth nypon/blåbärssoppa går bra, fil med flingor men all mat får jag tvinga i mig bara för att klara av dagen. Sitter och nästan kräks av bara tanken efter jag ätit.. As jobbigt!
Någon annan som har/haft de problemet?  De flesta säger att de brukar gå över vecka 11-12.. bara hoppas att det slutar snart!.... Vissa mår illa hela graviditeten... Hoppas inte jag e en av dom!

Har så många gravida runt omkring mig nu så man blir tokig! : ) Dom flesta ska få i November. Kommer att bli babyboom! Själv är jag beräknad till mitten av Februari om allt går som det ska : ) 

Närmast nu e Maia.. Snart kommer 2 snyggingar till världen! Bara längtar tills dom kommer! Så häftigt med tvillingar.. 
2 små o skämma bort! :D  love♥♥

Nu e min rast slut.. återkommer senare! Ciaoo

Kommentarer
Postat av: Maia

Åh ja känner igen det där även om jag inte mådde speciellt illa i början. Men man klarar av viss typ av mat bättre, jag åt oxå mycket fil, sallad å frukt, klarade inte av "tung" mat typ stekt å sånt. Men det ändras varteftersom. Jag mår mer illa nu i slutet än i början, kan bero på värmen och så. Underbart med detta regnväder!! Kraaam

2008-08-07 @ 14:13:49
Postat av: Marika

Har inte mått så här innan.. de har kommit nu de senaste dagarna!

Ni får komma upp hit till soliga kramfors! Här e de inge oväder.. Som du säger kanske e skönt med regn o rusk när man e höggravid.. hehe

2008-08-07 @ 14:26:48
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag var beroende av filmjölk under min graviditet nu kan jag inte äta det alls.

2008-08-12 @ 14:41:35
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0