GISSA VEM SOM SKRIVIT..

Vad är en hus? E det en hem kanske javisst varför inte? Eller e det bara en hus byggd för o stoppa in många idiuter? Vad e en hem? Vad e den som gör att man känner sig som hemma nånstans o som en idiut nånannastans. Vad? Varför? Hur? Vad e klockan? Kluras på den filosofaj. /Filosofy .........

EN TILL AV SAMMA PERSON

God mellanmål! Plus jävligt välkommen du ska vara till min poetic of the day. Jag kom på den precis nu när jag såg hur water från min kitchen rinner på golv och Mr idiut (Babi) står bara och kollar och gör ingenting.
Här den kommer lystna änd feel the shitt of incredibility. Vashögüüd!


Jag hade en gång en boat

Med motor güld och allt shitt

Men det var so länge sen so jävla längesen

Svara till mig nu, vart fan är den nu?
- Jag sålde fixade cash och fick knüll!


Thänk jou... Thänk jou... jag vet... du gråter just nu... Jag vet... Den e så jävla snygg... Jag vet.. Ajm sorryness... Ibland blir tvungen o få ut den här jävla djuphet.

/Poetic shitt så jävla crazy på evrything plus allting oxå -.................

                                                                                                                                                                                              

Asso jag måste erkänna.. Han e så jääävla rolig! Ibland för mycket men så rolig!
Kan ni gissa vem som skrivit dessa vackra ord?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0