ETT INLÄGG TILL VIKTOPIA!

Nu blir jag så tokig när man inte kan kommentera i din blogg :D

Roligt med en ny! Men jag vet inte hur många gånger jag tryckt på länken kommentera.......! hehe
Hoppas allt e bra annars! : )
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag har en sån där trist arbetar helg igen!.... VILL INTEEEE...  KOmmer inte att orka.. hela helgen + fram till ons...! Pallar inte...  Men men va ska man göra!? Sitta här på sitt nöjda arsle...

Jag har jobbat varje dag sen i tisdags så jag har inte hunnit med o göra nått.. men jag skriver väl nått om det händer något kul..  Hoppas ni har det bra! Kram på er


Kommentarer
Postat av: Helena Mähler (Toljamo)

Men grattis tjejen! vad roligt! har du nån familjeliv du?HhjärtaM är ja där om du vill leta rätt på mig...finns bilder på våran sessa där:-) om du vill se

2008-08-29 @ 22:41:35
Postat av: Marika

Hej Helena! Det var länge sen! :) Hoppas allt e bra med er. Kollar på familjelivs sida men jag hittar ingen HhjärtaM.. :( Vill ju se bilder på bebben! :)

2008-08-30 @ 12:54:52
Postat av: Lie

hej vännen :) allt bra? kramis

2008-08-30 @ 21:16:32
URL: http://liesahlin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0